הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2012 11:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  עצתכם בבקשה:
נושא: עצתכם בבקשה: תאריך: 5/4/2012 11:07:00 AM
מחבר/ת: t g

ראיתי דגם של NORCO AM LX אוDX
כמובן שהייתי הולך על דגם ה-RANGE אבל זה לא בתקציב שלי.
מה אתם אומרים על הדגמים שאמרתי?במיוחד על בולם R Suntour Raidon X2 RL 26" air 140mm w/remote lockout" שהוא בדגם שאולי אלך עליו.
כמו כן חשוב לי ביקורת על יעילות הדיווש,ויכולת טיפוס בעליות עם מבנה השילדה הנ"ל-כי אני על סינגל פיווט בהרו X6 עם טריפל180 מקדימה.בתודה מראש!



חזרה לפורום