נושא: לא ממש קשור תאריך: 5/4/2012 5:23:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
במפעל שבו מרכיבים את האופנים לא באמת עושים בליד למערכות. מרכיבים אותם כמו שמקבלים אותם.
ויוצאים מנק´ הנחה שמי שהרכיב את המערכת ברקס, צינור לקליפר ולידית, עשה בליד ואף אחד לא לחץ או עשה משהו אחר למערכת. מה שנכון ברוב המקרים אבל לפעמים קורים מקרים ונקלעות בועיות אויר במערכת. מה לעשות אף אחד לא מושלם.
אמרת שאלו אופנים חדשים, אז באמת כדאי לך ללכת לחנות ששם קנית ולתת להם לפתור את הבעיה.
|