הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2012 5:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  כמה תשובות ומחשבות
נושא: כמה תשובות ומחשבות תאריך: 5/4/2012 5:42:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

אז ככה.
לגבי הבעיות שיש לך באופנים.
איזה נאבות יש לך? אם יש לך נאבה עם מייסב פתוח מאחורה כל מה שהוא יכול לעשות זה לפתוח, לנקות ולגרז מחדש. כי להחליף מייסב כזה או לפחות את הקאפים שבנאבה זה לא ממש אפשרי/כדאי ומחליפים נאבה אם הם הרוסים. אפשר במייסב פתוח להחליף את הגולים אבל אין למה אם הם לא שבורים.
*יכול להיות שהרעש בא בכלל מהפריילוף? תוציא את הגלגל ותסובב את הקסטה לצד שמסתובב חופשי. יש רעש? מצאת את הבעיה ויכול להיות שאתה צריך פריילוף חדש או מייסבים אם הם סגורים.

מייסב סגור אפשר להחליף. שוב צריך לדעת איזה סוג מייסב זה ולהוציא אותו בלי להרוס את בית המייסב. כנ"ל לגבי ההכנסה של החדש.

אגב החלפת מייסבים סגורים בשלדה זה כמו החלפה של מייסבים סגורים בנאבה. זה בדיוק אותו עיקרון.

בקשר לשרשרת, הוא שם לך חדשה או שזאת אותה אחת והוא פשוט כיוון הילוכים?
אם היא ישנה אולי כדאי לך לבדוק אם היא לא שחוקה. זה יכול לגרום גם לקפיצת הילוכים וגם לקריעת שרשרת.
אם היא חדשה אז כנראה שהבעיה היא או בקסטה (שחוקה) או בכיוון או גם וגם

וכמה מחשבות
אתה סומך על החנות שממנה קנית את האופנים?
אם ענית כן, אז מעולה תשאר שם ותמשיך לטפל באופנים שם.
אם ענית לא, אולי זה הזמן למצוא חנות חדשה שאתה כן סומך עליה.


חזרה לפורום