נושא: תלייה לאופניים DIY תאריך: 5/4/2012 5:48:00 PM
מחבר/ת: דודו
היי חבר´ה, לא יודע אם \ה הפורום הנכון
לפני איזה חודש עשיתי מתקן אופניים לתלייה. ניסיתי למצוא פתרון למתקן אופניים שאוכל לתלות אותו בגובה נורמלי אבל שיגיע לפינה של החדר ולא יהיה תלוי במרכז ויפריע. הבית קצת קטן אז היה צריך לאלתר. האופניים בתמונה של אבי אבל זה מתאים לכל אופניים, האנגלית קצת עילגת.. תסתדרו.. . אם זה יעניין מישהו אשלח את ההוראות פה, בכל אופן זה די פשוט.
http://www.youtube.com/watch?v=Fb_NOq3Cyzs
|