טקסט הודעת פורום
5/4/2012 8:21:00 PM
nativ
חניה בנחל כזיב
נושא:
חניה בנחל כזיב
תאריך:
5/4/2012 8:21:00 PM
מחבר/ת:
nativ
אני מתכנן לרכב בנחל כזיב ואני לא יודע איפה הכי טוב להחנות את הרכב ,
אשמח לקבל המלצה לחניה במסלול...
תודה :)
חזרה לפורום