נושא: תשובה תאריך: 5/4/2012 10:03:00 PM
מחבר/ת: nati o
לגבי השרשרת , הוחלפה השרשרת בחדשה (שימנו) בגלל זה אמרתי שהוא חייב אותי ב150 ש"ח למרות שהשרשרת לא הייתה תקינה והוא היה צריך לבדוק לפני שהוא מוכר לי את האופניים. היא הייתה מתוחה ב-2 ס"מ
לאחר ההחלפה המשיכו הקפיצות בהילוכים נמוכים.
לגבי הגלגל הקדמי , הקדמי הוא מיסב סגור (נאבה של FOX אם אני לא טועה) ולא נראה לי התירוץ שלו שאי אפשר להחליף מיסב . אולי זה מסובך לו.
האחורי אם זכרוני אינו מטעה אותי הוא של שימנו (לא יודע עם הוא סגור או פתוח, הוא אמר שהוא ינסה לעשות אם זה משהו .
אני לא מרגיש בטוח לצאת לשטח עם האופנים וזה מבאס .
מה אתם הייתם עושים?
|