הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2012 10:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nati o עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 5/4/2012 10:03:00 PM
מחבר/ת: nati o

לגבי השרשרת , הוחלפה השרשרת בחדשה (שימנו) בגלל זה אמרתי שהוא חייב אותי ב150 ש"ח
למרות שהשרשרת לא הייתה תקינה והוא היה צריך לבדוק לפני שהוא מוכר לי את האופניים.
היא הייתה מתוחה ב-2 ס"מ

לאחר ההחלפה המשיכו הקפיצות בהילוכים נמוכים.

לגבי הגלגל הקדמי , הקדמי הוא מיסב סגור (נאבה של FOX אם אני לא טועה)
ולא נראה לי התירוץ שלו שאי אפשר להחליף מיסב . אולי זה מסובך לו.

האחורי אם זכרוני אינו מטעה אותי הוא של שימנו (לא יודע עם הוא סגור או פתוח, הוא אמר שהוא ינסה לעשות אם זה משהו .

אני לא מרגיש בטוח לצאת לשטח עם האופנים וזה מבאס .

מה אתם הייתם עושים?



חזרה לפורום