הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2012 2:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 5/5/2012 2:20:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

שרשרת מתוחה ב-2 ס"מ? איך אתה מודד? יש מדיד מיוחד לזה אבל זה כבר לא משנה כי יש לך חדשה.

כנראה שאתה גם צריך להחליף קסטה כי היא נשחקה בגלל השרשרת.

אין כזה דבר נאבה של FOX לפחות לא משהו שהוא לא "מדבקה" אבל אם המייסב סגור אז לא צריכה להיות בעיה מיחדת להחליף אותו.

כל הנאבות של שימנו, גם ה-XTR, הם נאבות עם מייסבים פתוחים וכמו שאמרתי בהודעה הקודמת הטיפול בהן הוא ע"י פתיחה, ניקוי, גירוז, סגירה ובמידת הצורך (כמעט ולא) החלפת חלק או כל הג´ולים של הנאבה.


חזרה לפורום