נושא: עצות תאריך: 5/5/2012 4:39:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, גם הKHS, גם הקנונדייל וגם הסקוט הם אופני XC. התפתחות לDH בכל רמה שהיא לא רלבנטית. לגבי הסקוט: שים לב שהבולם עובד הפוך מבולמים אחוריים מקובלים - מצבו הרגיל סגור, והוא נפתח תחת עומס - כך שאי אפשר להחליפו בבולם מסוג אחר. זה היה סביר אילו היה בולם מעולה ואמין מאוד, אבל הוא לא. זאת ועוד - החלפת גלגלים איננה פרוצדורה יומיומית משום שזהו אחד הרכיבים היותר יקרים באופניים. אם הרוכב הקודם של האופניים שבר גלגלים, זה מעורר חשש ששאר המכלולים סבלו גם הם, ובעיקר השלדה והבולם הקדמי (שהם רכיבים יקרים בכל מקרה). יש סיבה למחיר הנמוך מאוד שהוצע לך...
המרידה לדעתי מכוונים בדיוק לדרישה שלך, ויתאימו לכל הסגנונות, כולל טעימה מרכיבה אגרסיבית. אם הם במצב טוב והמידה מתאימה, הייתי מעדיף אותם.
בהצלחה
|