הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2012 10:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיורא סיגל עם תוכן  קראנק לאופני schwinn
נושא: קראנק לאופני schwinn תאריך: 5/5/2012 10:55:00 PM
מחבר/ת: גיורא סיגל

היי חברה, טוב בתור רוכב חדששש, ובגלל שאני בונה עדיין כושר, קניתי אופני ספינינג יד שניה לבית, והיום בזמן הרכיבה נשבר לי הקראנק או הציר המחבר באמצע, יש למישהו מידע כמה?, איך?, איפה אני יכול לתקן את האופניים??. . . בעיקרון אלו אופניים דיי ישנות והם אצלי רק חודשיים... וכן אני יודע שנדפק... : )

אשמח לעזרה

בברכה ושבוע מעולה!


חזרה לפורום