טקסט הודעת פורום
5/6/2012 8:32:00 PM
אנדרי שינדלר
31.6
נושא:
31.6
תאריך:
5/6/2012 8:32:00 PM
מחבר/ת:
אנדרי שינדלר
התכוונתי אם קיים בכלל עובי 31.6 ?
מכוון שאפילו היבואן לא מכיר והבחור שמוכר מתעקש שזה 31.6
חזרה לפורום