הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/6/2012 8:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנדרי שינדלר עם תוכן  31.6
נושא: 31.6 תאריך: 5/6/2012 8:32:00 PM
מחבר/ת: אנדרי שינדלר

התכוונתי אם קיים בכלל עובי 31.6 ?
מכוון שאפילו היבואן לא מכיר והבחור שמוכר מתעקש שזה 31.6


חזרה לפורום