נושא: תשובה לשאלות. תאריך: 5/6/2012 11:26:00 PM
מחבר/ת: nati o
היי. 1.שרשרת מתוחה ב 2 CM הוא מדד אם איזה מודד מיוחד אצלו בחנות כשבאתי עם השרשרת הקרועה.
הוא אומר שלא צריך להחליף קסטה בגלל זה אני מרגיש שהוא מורח אותי.
הנאבה הקדמית היא 3 אותיות מתחיל ב W פשוט האופניים לא אצלי אז אני לא זוכר להגיד. האחורי הוא פתוח בגלל זה הוא התכוון שהוא יכול להתמודד עם האחורי , ועם הקדמי הוא כנראה לא יודע איך לאכול את זה .
|