נושא: שמע תאריך: 5/6/2012 11:52:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אם השרשרת נשחקה, החלפת לחדשה והתחילו קפיצות הילוכים זה אומר שהקסטה גם נשחקה. ואם כך הדבר אז יכול להיות שגם אחת הפלטות, או כולן, בקראנק גם נשחקו. סביר יותר שהפלטה שנשחקה, אם נשחקה, זו האמצעית כי בה משתמשים הכי הרבה אבל את זה תוכל לדעת רק אחרי שתחליף קסטה.
הנאבה שלך היא כנראה של WTB. ואם אני לא טועה אז היא עם מיסבים סגורים וזה לא בעיה להחליף אותם.
אם תרצה עוד עזרה אתה מוזמן להמשיך לשאול כאן מתחת או לפנות במסרים פרטיים.
|