הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2012 8:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nati o עם תוכן  תודה רבה זיו
נושא: תודה רבה זיו תאריך: 5/7/2012 8:10:00 AM
מחבר/ת: nati o

תודה על התגובות ממה שיוצא זה שאכלתי אותה עם החנות הזו.
כי קניתי ממנו מוצר ששמחתי עליו שהוא לא מחרטט אותי והוא מוכר לי מוצר תקין שלא צריך טיפול .

כי במחיר ששילמתי לו היה נשאר לי הרבה עודף .
לא נורא לומדים בחיים כמו בכל תחום.

ככל הנראה שאני לא יחזור אליו בשנים הקרובות.:)


אז נראה מה הוא יעשה עם האופניים בהמשך השבוע הוא צריך להחזיר לי אותם.
ואני יעדכן מה קרה בסוף.

כי לשלם על שרשרת שנסעתי 2 רכיבות זה בזיון של החנות. עם כל הכבוד .



חזרה לפורום