נושא: תודה רבה זיו תאריך: 5/7/2012 8:10:00 AM
מחבר/ת: nati o
תודה על התגובות ממה שיוצא זה שאכלתי אותה עם החנות הזו. כי קניתי ממנו מוצר ששמחתי עליו שהוא לא מחרטט אותי והוא מוכר לי מוצר תקין שלא צריך טיפול .
כי במחיר ששילמתי לו היה נשאר לי הרבה עודף . לא נורא לומדים בחיים כמו בכל תחום.
ככל הנראה שאני לא יחזור אליו בשנים הקרובות.:)
אז נראה מה הוא יעשה עם האופניים בהמשך השבוע הוא צריך להחזיר לי אותם. ואני יעדכן מה קרה בסוף.
כי לשלם על שרשרת שנסעתי 2 רכיבות זה בזיון של החנות. עם כל הכבוד .
|