טקסט הודעת פורום
| 5/7/2012 1:21:00 PM |
|
נושא: סינגל עינב תאריך: 5/7/2012 1:21:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po
הסינגל הזה נחשב כידידותי לרוכבים לא מנוסים . האם משהו עשה אותו לאחרונה, יודע משהו על זה? מצב השביל ? באמת בנוי לאנשים שלא יודעים לרכב בצורה מקצועית.
|
חזרה לפורום |
|
|