טקסט הודעת פורום
5/9/2012 3:33:00 PM
דני פריגל
סיגנל קל יחסית אבל ללא צל!
נושא:
סיגנל קל יחסית אבל ללא צל!
תאריך:
5/9/2012 3:33:00 PM
מחבר/ת:
דני פריגל
מאחר וקצת חם מומלץ להתחיל מוקדם בבוקר :)
דני
BCR
חזרה לפורום