טקסט הודעת פורום
5/9/2012 3:40:00 PM
Odpr Po
ומה עם אחר הצהריים?
נושא:
ומה עם אחר הצהריים?
תאריך:
5/9/2012 3:40:00 PM
מחבר/ת:
Odpr Po
להתחיל ב 4 ככה ?
תודה על העזרה
אגב אין שם דרופים או סלעים מטורפים שם? אנחנו ממש מתחילים.
חזרה לפורום