הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2012 3:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Odpr Po עם תוכן  ומה עם אחר הצהריים?
נושא: ומה עם אחר הצהריים? תאריך: 5/9/2012 3:40:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po

להתחיל ב 4 ככה ?
תודה על העזרה
אגב אין שם דרופים או סלעים מטורפים שם? אנחנו ממש מתחילים.



חזרה לפורום