הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2012 5:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שקד מאיר עם תוכן  ברקסים תקועים אחרי התרסקות
נושא: ברקסים תקועים אחרי התרסקות תאריך: 5/9/2012 5:43:00 PM
מחבר/ת: שקד מאיר

התרסקתי עם האופניים, ולמרות שהם לא קיבלו מכה חזקה נראית לעין
מהרצפה (כי הם נחתו לי על הראש) הברקס האחורי לחוץ קבוע.
לא ממש הצלחתי לראות משהו שגורם לזה ומצד שני אולי אני לא
ממש יודע איפה להסתכל בדיוק.
אני אשמח להצעות

תודה מראש
שקד..


חזרה לפורום