הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2012 6:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  להתחיל אחר הצהריים עדיין סביר :)
נושא: להתחיל אחר הצהריים עדיין סביר :) תאריך: 5/10/2012 6:29:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

עד כמה שאני זוכר אין שם משהו מטורף, אבל אם אני טועה, תמיד ניתן להריד רגל וללכת כמה מטרים ברגל :)

דני
BCR


חזרה לפורום