טקסט הודעת פורום
5/10/2012 6:29:00 AM
דני פריגל
להתחיל אחר הצהריים עדיין סביר :)
נושא:
להתחיל אחר הצהריים עדיין סביר :)
תאריך:
5/10/2012 6:29:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
עד כמה שאני זוכר אין שם משהו מטורף, אבל אם אני טועה, תמיד ניתן להריד רגל וללכת כמה מטרים ברגל :)
דני
BCR
חזרה לפורום