הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2012 7:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  אופניים
נושא: אופניים  תאריך: 5/10/2012 7:40:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

היי מורדי . לפני יומיים קנית סטמפי והיום אתה מחליף לדמו ? :) רק כך בחשבון כמה דברים :
ראשית , אופניים DH כבדים ולא בנויים לטיפוס . מה שניתן איתם זה רק ירידות . אם דמו תצטרך לחפש מסלולים אגרסיביים כי גון : מנרה , בית קשת DH , שבילי רון וכו ... רכיבת DH בדרך כלל מולווה בהקפצות עם רכבים נוספים , כי צריך לעלות אופניים בחזרה על ההר . בנוסף צריך לרכוש ציוד כבד כמו : קסדה פול פיס , מגנים מלאים , צבי צב + מגן צוור .
שנית : רוב רוכבי DH מחזיקים עוד זוג אופניים לרכיבת שבילים .
IMHO


חזרה לפורום