נושא: עזרת המומחים| טיפול ושדרוג האופניים. תאריך: 5/10/2012 7:17:00 PM
מחבר/ת: nati o
לאחר שהבנתי שמהחנות שקניתי (משומש ) אני לא יראה ישועה .
אז לעבודה:
1. החלפת זוג גלגלים (פתוח להצעות למשומשים) כרגע נועל: mavic 317 גודל: 26 צמיגים: קדמי: maxxis advantass 2.25 אחורי: Maxxis Cross mark 2.10
2.החלפת קסטה בעקבות שחיקה לא יודע איזה מומלץ ולא יודע איזה יש כרגע על האופניים.
3. החלפת קראנק קדמי בעקבות שחיקה פינים אכול. כרגע קיים: Shimano M532 האם צריך להחליף גם ציר מרכזי כי הוא חדש לפני שבועיים:SM-BB70
4.החלפת המעביר האחורי כרגע יש לי : Sram X9
זהו כרגע. האם להשאר באותו הסטאפ ולחליף לאחד תקין? או לשדרג לרמה יותר גבוהה?
מה אתם מציעים ? אשמח לדגמים ופרטים.
אם יש יד 2 באתר או בכל אתר אחר וראיתם שזה מתאים לדרישות. אשמח שתדכנו פה . (גלגלים)
בברכה נתי
|