נושא: לא ממש DH... תאריך: 5/10/2012 9:43:00 PM
מחבר/ת: guy sarussi
הייתי הולך על הTREK, הן אופניים טובות ויימכרו בקלות בעתיד. קשה לתת עצה טובה ללא פירוט של המכלולים, אבל בהנחה שהאיבזור סביר (בולמים עם ריבאונס ובלמי דיסק הידראולים) נראה לי שהטרק תהיה הבחירה העדיפה.
לגבי DH... תתחיל מXC-AM אם תרצה לשדרג בעתיד אתה כבר תדע יותר טוב מה אתה רוצה.
|