נושא: פנימית וצמיג מתאימים לרכיבה ביער תאריך: 5/11/2012 12:07:00 PM
מחבר/ת: פיני מדבד
שלום חברים היום רכבתי ביער בן שמן ובשלב מסוים שמתי לב ש 2 הגלגלים מפונצ׳רים (ואחרי ניפוח בשטח האוויר ירד תוך דקות, ללא רכיבה). האם אני יכול להסיק שהצמיגים לא מתאימים? האם יש צמיגים / פנימיות מיוחדות לרכיבה בשטח?
|