נושא: המלצה שלי תאריך: 5/11/2012 7:05:00 PM
מחבר/ת: אלון מלאנקר
אני רוכב חדש יחסית וברכיבות הראשונות שלי ביער בן שמן התפנצר לי הצמיג האחורי כל רכיבה. להמלצות אנשים ביער בן שמן ניפחתי ממש טוב את הפנימית אבל זה לא עזר...
מסתבר שלמרות שחשבתי שניפחתי טוב את הפמימית הלחץ היה 25.. מומלץ לנפח מאחור 35 ומקדימה 30 + לשים גיפה בפנימית לא שזה עוזר עם לחץ אוויר נמוך אלא אם כן יש לך טיובלס (צמיג ללא פנימית).
המלצה שלי.. לפני כל רכיבת שטח להכנס לתחנת דלק ולמלא מאחור 35 ומקדימה 30 זה ממש עוזר!
למיטב ידיעתי אין כזה דבר פנימית יעודית לשטח יש צמיגים טובים לשטח אבל אם לחץ האוויר נמוך זה מוביל ברכיבה קצת אגרסיבית לסנייק ביט (שני חורים צמודים אחד לשני, מדממי גיפה) נגרם מצביטה של הפנימית.
|