נושא: צמיגים,פנימיות,ושאר ירקות תאריך: 5/11/2012 11:04:00 PM
מחבר/ת: שבי א
שבת שלום פיני לפי שאלתך אני מבין שאתה רוכב חדש,ברוכים הבאים, ואם כך אז קבל (או שלא)כמה טיפים קטנים . 1. פנימיות לשטח -אין. 2.צמיגים-יש מגוון רחב מאד של איכויות כאילו ואחרות כמו : גילגול ,אחיזה,רוחב וכו. 3.בדרך כלל לחץ אוויר בצמיגים כמעט ולא משפיע אם יהיו או לא יהיו תקרים. 4.לדעתי, ומניסיוני,הדבר הטוב ,הבטוח,הנח, ואני חושב גם הזול ביותר הוא טיובלס. מאז שעברתי לטיובלס ביתי(עם חומר ,ג´יפה)אני לא זוכר מתי היה לי תקר,ואני אוהב לרכב עם לחץ אוויר נמוך יחסית : קדימה 25 psi ואחורה 35 psi. רוב התקרים נסגרים מעצמם ,ומה שלא נסגר (נדיר) אני מכניס תולעת וחוזר לרכב תוך 5 דקות.
מקווה שעזרתי במשהוא עם כל החפירה בהצלחה :)
|