טקסט הודעת פורום
| 5/12/2012 3:28:00 PM |
|
נושא: מילוי אוויר תאריך: 5/12/2012 3:28:00 PM
מחבר/ת: רפאל רוז
שום לחץ אוויר לא יפגע באיכות הג´יפה לחץ אוויר גבוה חשוב למניעת סנייקבייט למקרה שאתה רוכב עם פנימית כיוון שג´יפה לא יכולה לסתום סנייקבייט כי מדובר בשני חורים גדולים.
|
חזרה לפורום |
|
|