נושא: חומר אטימה לברגים תאריך: 5/12/2012 5:39:00 PM
מחבר/ת: erez
שלום
החלטתי לעשות לאופניים ניקוי קצת יותר יסודי ופירקתי את המתלה והבולם האחורי. בזמן הפירוק שמתי לב שיש חומר שמנוני על הברגים שמרכיבים את המתלה שאין לי מושג מהו.
עכשיו אני בא להרכיב בחזרה, מישהו יודע איזה חומר אני צריך למרוח על הברגים ולמה חומר זה משמש ?
מדובר באופני MARIN עם מתלה Quad XC.
תודה רבה
ארז
|