נושא: שודרוג תאריך: 5/12/2012 6:35:00 PM
מחבר/ת: vladimir kuzminski
היי. חסר כמה פרטים ת מה סוג רכובה ? איזה אופניים? בכללי : גלגלים - 317 דגם מביק מאוד בסיסי . כמו כן שאלה עם איזה נבות שזה לא פחות חשוב. קסטה כדי ברמה xt קרנק אפשר גם מרמה של דאור חלול ועד רמה של xt או יותר צמיגים ממליץ על onza מאוד טובים מעביר אחורי סראם 9 - מצויין .
|