טקסט הודעת פורום
| 5/12/2012 9:58:00 PM |
|
נושא: יכול להיות תאריך: 5/12/2012 9:58:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
שהיה עליהם גריז...
אבל יהיה הרבה יותר בטוח לברר באתר של מארין. אני בטוח שיש שם הכל. כולל הטורק סגירה של הבורג. שאגב דיי חשוב לעבודה של המתלה.
|
חזרה לפורום |
|
|