הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2012 10:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  guy sarussi עם תוכן  בעצם השאלה אם ללכת על 26 או 29
נושא: בעצם השאלה אם ללכת על 26 או 29 תאריך: 5/12/2012 10:12:00 PM
מחבר/ת: guy sarussi

בשביל מה שאתה מכוון אליו, הייתי הולך על ה29 ללא ספק. עוד קילו לא יהרוג אותך- רק יעשה אותך חזק יותר.

מה שכן המזלג ב29 נחות מהמזלג ב26, אבל תשאיר את זה לשדרוג הראשון שלך :-)


חזרה לפורום