טקסט הודעת פורום
| 5/12/2012 10:12:00 PM |
|
נושא: בעצם השאלה אם ללכת על 26 או 29 תאריך: 5/12/2012 10:12:00 PM
מחבר/ת: guy sarussi
בשביל מה שאתה מכוון אליו, הייתי הולך על ה29 ללא ספק. עוד קילו לא יהרוג אותך- רק יעשה אותך חזק יותר.
מה שכן המזלג ב29 נחות מהמזלג ב26, אבל תשאיר את זה לשדרוג הראשון שלך :-)
|
חזרה לפורום |
|
|