הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2012 1:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  erez avni עם תוכן  מנסיון יש לי scott scale
נושא: מנסיון יש לי scott scale תאריך: 5/13/2012 1:34:00 AM
מחבר/ת: erez avni

גם אני הגעתי לחנות עם התלבטות רבה, עם תקציב נמוך תחילה, אך החלטתי להעלות אותו מאחר וזה שווה את ה500 שקלים הנוספים.
יש לי כבר 9 חודשים 2011 scott scale 60 אני רוכב איתם בשטח ובדרך לאוניברסיטה.
הם יכולות להתאים למטרת שיפור הכושר, מאחר והם מאובזרות ב30 הילוכים ברמה גבוהה. היום ניתן להשיג אותם בכ-4300 שקלים, אך לכל היותר 4500. הכל תלוי ביכולת המיקוח שלך.
יחס של תועלת לעלות גבוהה מאוד.

הדגם שמתחת מציע חלקים נחותים לעומת החיסכון והדגם שמעל מציע שיפור מזערי בעבור עלות גבוהה.

אני רוצה לציין שהכיסא לא נוח, הוא מיועד למירוצים ועדיף לך להזדכות עליו במקום בעבור כיסא מתאים יותר למטרה שלך. כמו כן חובה לקנות במקום: קסדה וכפפות.
ישנם מוצרי רשות כמו בקבוק עם מתקן.

מקווה שעזרתי.



חזרה לפורום