נושא: עזרה לחבר + שלדה שבורה + תמונות להנאתכם :) תאריך: 5/13/2012 7:19:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
בוקר טוב!
לחבר נשברה השלדה ( TITUS MOTOLITE) וזה כאשר הוא רוכב רגוע שלא משתולל בקפיצות וכו´... :mad: :mad: :mad:
הוא מחפש משולש אחורי לאופניים או לחלופין שלדה שתתאים לרכיבים שיש לו היום דהיינו בולם קדמי 140 מ"מ.
צירפתי גם כמה תמונות :confused: :confused: :confused:
דני BCR
|