הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2012 7:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  לגבי הגלגלים אני יכול לעזור ;)
נושא: לגבי הגלגלים אני יכול לעזור ;)  תאריך: 5/13/2012 7:25:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

יש לי זוג גלגלי MAVIC 317 + ערכת הסבה לטיובלס (מקורית של ג´ו) + צמיגים בני 3 חודשים + קסטה אחורית על נאבות XT של שימאנו.
ציר קדמי 9 מ"מ (לא כלול!!!)
לא זוכר אילו צמיגים מותקנים עליהם אבל אם אני לא טועה הם ברוחב שאתה מחפש.

מוכר הכל ב 1000 ש"ח.
אם תחליט שמתאים לך דבר איתי - אפילו אשים חומר בגלגלים :)

דני
BCR


חזרה לפורום