נושא: לגבי הגלגלים אני יכול לעזור ;) תאריך: 5/13/2012 7:25:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
יש לי זוג גלגלי MAVIC 317 + ערכת הסבה לטיובלס (מקורית של ג´ו) + צמיגים בני 3 חודשים + קסטה אחורית על נאבות XT של שימאנו. ציר קדמי 9 מ"מ (לא כלול!!!) לא זוכר אילו צמיגים מותקנים עליהם אבל אם אני לא טועה הם ברוחב שאתה מחפש.
מוכר הכל ב 1000 ש"ח. אם תחליט שמתאים לך דבר איתי - אפילו אשים חומר בגלגלים :)
דני BCR
|