טקסט הודעת פורום
5/13/2012 7:27:00 AM
דני פריגל
ועוד משהו קטן.
נושא:
ועוד משהו קטן.
תאריך:
5/13/2012 7:27:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
אם תרצה ללא הצמיגים - יש על מה לדבר.
הגלגלים באים ללא דיסקים ועם נאבות CENTERLOCK.
דני
BCR
חזרה לפורום