הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2012 7:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  ועוד משהו קטן.
נושא: ועוד משהו קטן. תאריך: 5/13/2012 7:27:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

אם תרצה ללא הצמיגים - יש על מה לדבר.
הגלגלים באים ללא דיסקים ועם נאבות CENTERLOCK.

דני
BCR


חזרה לפורום