טקסט הודעת פורום
5/14/2012 12:21:00 PM
אנדרי שינדלר
יש לי שאלה אחרת
נושא:
יש לי שאלה אחרת
תאריך:
5/14/2012 12:21:00 PM
מחבר/ת:
אנדרי שינדלר
כרגע מורכב אצלי בולם 200 מ"מ מעין לעין. האם אני אוכל להרכיב את הרוקו שהוא 216 מ"מ מעין לעין ?
חזרה לפורום