הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2012 12:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנדרי שינדלר עם תוכן  יש לי שאלה אחרת
נושא: יש לי שאלה אחרת תאריך: 5/14/2012 12:21:00 PM
מחבר/ת: אנדרי שינדלר

כרגע מורכב אצלי בולם 200 מ"מ מעין לעין. האם אני אוכל להרכיב את הרוקו שהוא 216 מ"מ מעין לעין ?


חזרה לפורום