טקסט הודעת פורום
5/15/2012 10:41:00 AM
guy sarussi
בעיקרון כן אבל...
נושא:
בעיקרון כן אבל...
תאריך:
5/15/2012 10:41:00 AM
מחבר/ת:
guy sarussi
צריך לראות שהוא נכנס בשלדה , אבל קח בחשבון שזה ישנה את הגיאומטריה. איזה בולם יש לך עכשיו?
חזרה לפורום