הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2012 10:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  guy sarussi עם תוכן  בעיקרון כן אבל...
נושא: בעיקרון כן אבל... תאריך: 5/15/2012 10:41:00 AM
מחבר/ת: guy sarussi

צריך לראות שהוא נכנס בשלדה , אבל קח בחשבון שזה ישנה את הגיאומטריה. איזה בולם יש לך עכשיו?


חזרה לפורום