הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2012 1:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  " בעיקרון כן? " באמת?
נושא: " בעיקרון כן? " באמת? תאריך: 5/15/2012 1:19:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אם רוצים להיות בטוחים, חייבים להתאים את הבולם לשלדה במדויק - עין לעין חייב להתאים גם בכיווץ וגם בפתיחה.
בולם ארוך יותר לאו דווקא ישנה את הגאומטריה. ו-16 מ"מ הפרש יכול להיות משמעותי.

במצבי הקיצון של פעולת הבולם כמעט בכל שלדה יש מצב של כמעט נגיעה בין חלקים נעים של השלדה (כגון המשולש האחורי והשלדה הראשית) . שינוי, אפילו קטן, באורך הבולם יכול לגרום לנגיעה של חלקים אילו אחד בשני ולגרום לכשל מיידי ( = שבר השלדה )

יש שלדות אשר מאפשרות מעט משחק עם המצבים הקיצוניים, ואכן הגאומטריה תשתנה מעט, וזה יכול לעבוד נפלא, אבל חובה לבדוק את הנושא היטב, ולא מעל "דפי" הפורום.



חזרה לפורום