נושא: צחי..... בעיקרון זה אומר "בעיקרון"!!! תאריך: 5/15/2012 1:28:00 PM
מחבר/ת: guy sarussi
אני לא רואה איך מה שאתה אמרת שונה ממני, צריך לבדוק שהבולם נכנס לשילדה - זה כמובן כולל בדיקה שהבולם לא פוגע בשום חלק... it goes without saying
בהנחה שזה לא פוגע, כמובן שיהיה שינוי בגיאומטריה , שגם אותו ניתן למדוד בקלות.
להכניס אנשים ללחץ ולצעוק "זהירות זהירות" / "שבר בשילדה!!!" " אובדן אחריות!!!" זה נוח מאוד, אבל לא מלמד כלום.
גם החלפת בולם קידמי יכולה לגרום לשבר שילדה ,עם דגש חזק על ה"יכולה" .... האמת היא שכל עוד לא מרכיבים 180ממ בשלדה שמיועדת ל140ממ אז כנראה אין בעיה.
אבל חזרה לענייננו, 16ממ זה שינוי של כ15% ... לא הייתי יורד מהעניין בלי לבדוק, יש הרבה שלדות עם "ספייר" מספק.
|