הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2012 3:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ציון חן עם תוכן  מידה
נושא: מידה תאריך: 5/16/2012 3:48:00 PM
מחבר/ת: ציון חן

אני 1.87 מטר ואני רוכב של XL, כשניסיתי מידה L בשטח ברגשתי מאוד צפוף בהם למרות שהזזתי את הכיסא עד הסוף אחורה.

לפי הטבךאות של ספשילייזד אתה מידה L,


חזרה לפורום