טקסט הודעת פורום
| 5/16/2012 3:48:00 PM |
|
נושא: מידה תאריך: 5/16/2012 3:48:00 PM
מחבר/ת: ציון חן
אני 1.87 מטר ואני רוכב של XL, כשניסיתי מידה L בשטח ברגשתי מאוד צפוף בהם למרות שהזזתי את הכיסא עד הסוף אחורה.
לפי הטבךאות של ספשילייזד אתה מידה L,
|
חזרה לפורום |
|
|