טקסט הודעת פורום
11/21/2002 9:59:00 PM
amikam
אל תפסיק!!!!
נושא:
אל תפסיק!!!!
תאריך:
11/21/2002 9:59:00 PM
מחבר/ת:
amikam
לפי דעתי אתה צריך לשבת כל היום ורק לדאוג שיהיה לנו מה לקרוא.תעזוב את העבודה (נכניס אותך להסדר הישיבות) ויש לך 10 דקות ליום הפסקת אוכל
חזרה לפורום