הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2012 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה אשר עם תוכן  מה לא ברור..?!
נושא: מה לא ברור..?! תאריך: 5/18/2012 6:43:00 PM
מחבר/ת: משה אשר

1) לא משאירים אופניים בחוץ, אפילו לא בחצר!
2)99.9% שתמצא אותם באזור התחנה המרכזית החדשה בת"א... את שלי מצאתי שם.
3)שיהיה בהצלחה!!!


חזרה לפורום