טקסט הודעת פורום
5/18/2012 6:43:00 PM
משה אשר
מה לא ברור..?!
נושא:
מה לא ברור..?!
תאריך:
5/18/2012 6:43:00 PM
מחבר/ת:
משה אשר
1) לא משאירים אופניים בחוץ, אפילו לא בחצר!
2)99.9% שתמצא אותם באזור התחנה המרכזית החדשה בת"א... את שלי מצאתי שם.
3)שיהיה בהצלחה!!!
חזרה לפורום