הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2012 9:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  במרבית החברות אתה צריך L
נושא: במרבית החברות אתה צריך L תאריך: 5/18/2012 9:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל יש דגמים שיתאים לך M.

בחלק מהחברות אתה בדיוק באמצע, ויכול לבחור על פי סגנון הרכיבה.


חזרה לפורום