טקסט הודעת פורום
5/18/2012 9:31:00 PM
איתן ברמן
במרבית החברות אתה צריך L
נושא:
במרבית החברות אתה צריך L
תאריך:
5/18/2012 9:31:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אבל יש דגמים שיתאים לך M.
בחלק מהחברות אתה בדיוק באמצע, ויכול לבחור על פי סגנון הרכיבה.
חזרה לפורום