הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2012 12:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדי הררי עם תוכן  GT Stomper
נושא: GT Stomper תאריך: 5/19/2012 12:25:00 AM
מחבר/ת: עדי הררי

איתן תודה
נרכשו ביום התשובה (17.5) אופני GT Stomper עם 7 הילוכים (מעביר גריפשיפט), בולם SR Suntour 75mm.
מבחינת תנוחת ישיבה נראה בסדר גמור עם מרפקים מכופפים, הגעה עם האצבעות לידיות בלימה בקלות וכסא מעט מעל המינימום ומרווח עמידה סביר.
החישוקים לא עם דופן כפולה, צמיגי קנדה עם פרופיל שטח.
ימים יגידו איך ישרדו.

תודה בכל מקרה,

עדי



חזרה לפורום