נושא: תגובה סופית להודעה ועזרה תאריך: 5/19/2012 10:08:00 AM
מחבר/ת: nati o
שלום לכולם , השבוע הוחלף הקסטה האחורית ל SRAM PG-970 ואני יכול להגיד שאין יותר קפיצות הילוכים. ובאמת שיפור מדהים בפידול. אחרי רכיבת שטח של 36 ק´מ אני יכול להגיד שזה היה בגדר חובה.
עכשיו ידידה שלי הודיע לי שהיא חוזרת מארה"ב עוד 3 שבועות . ובעקבות כך יש לי את ההזדמנות להחליף את הקראנק . אז צריך המלצה לקראנק כמובן עם זרועות פדלים +מיסב אמצעי.
יש אתר מומלץ לרכוש ולשלוח את המוצר אלייה הביתה שתביא לי אותו לארץ? EBAY? AMAZON או אתר אחר מקומי אפילו (בארה"ב)
תודה לכולם על העזרה.
נתי.
|