טקסט הודעת פורום
| 5/19/2012 12:16:00 PM |
|
נושא: עם או בלי קליטים? תאריך: 5/19/2012 12:16:00 PM
מחבר/ת: איתמר
מה אתם אומרים, הבוקר רכבתי בבן שמן עם קליטים [אני חייב להגיד שאני עדין חדש איתם] והיו מקומות שכמעט ונפלתי בגללם ובגלל המיומנות שלי.
האם בכול שטח רוכבים עם קליטים?
|
חזרה לפורום |
|
|