הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2012 12:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר עם תוכן  עם או בלי קליטים?
נושא: עם או בלי קליטים? תאריך: 5/19/2012 12:16:00 PM
מחבר/ת: איתמר

מה אתם אומרים,
הבוקר רכבתי בבן שמן עם קליטים [אני חייב להגיד שאני עדין חדש איתם]
והיו מקומות שכמעט ונפלתי בגללם ובגלל המיומנות שלי.

האם בכול שטח רוכבים עם קליטים?


חזרה לפורום