הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2012 2:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מורדי בן אדרת עם תוכן  M לפי דעתי
נושא: M לפי דעתי תאריך: 5/19/2012 2:02:00 PM
מחבר/ת: מורדי בן אדרת

לדעתי אתה נמצא על גבול המידות ולכן אני חושב ש-M יתאים לך יותר!
תחושת השליטה תהיה גבוה משמעותית מאשר על L.
אבל זו רק דעתי אולי עדיף שתתנסה בשניהם ותחליט בעצמך!


חזרה לפורום