טקסט הודעת פורום
| 5/19/2012 2:02:00 PM |
|
נושא: M לפי דעתי תאריך: 5/19/2012 2:02:00 PM
מחבר/ת: מורדי בן אדרת
לדעתי אתה נמצא על גבול המידות ולכן אני חושב ש-M יתאים לך יותר! תחושת השליטה תהיה גבוה משמעותית מאשר על L. אבל זו רק דעתי אולי עדיף שתתנסה בשניהם ותחליט בעצמך!
|
חזרה לפורום |
|
|