טקסט הודעת פורום
5/19/2012 2:08:00 PM
מורדי בן אדרת
כנראה שזה הריבאונד
נושא:
כנראה שזה הריבאונד
תאריך:
5/19/2012 2:08:00 PM
מחבר/ת:
מורדי בן אדרת
וסת מהירות החזרה של הבולם כלפי מעלה לאחר פעולת שיכוך
חזרה לפורום