הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2012 2:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מורדי בן אדרת עם תוכן  כנראה שזה הריבאונד
נושא: כנראה שזה הריבאונד תאריך: 5/19/2012 2:08:00 PM
מחבר/ת: מורדי בן אדרת

וסת מהירות החזרה של הבולם כלפי מעלה לאחר פעולת שיכוך


חזרה לפורום