הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2012 5:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר נחמד עם תוכן  M/L
נושא: M/L תאריך: 5/19/2012 5:29:00 PM
מחבר/ת: אמיר נחמד

בכל חברה זה שונה, אתה נמצא בדיוק על התפר בין המידות. אני מטר 80 ומרגיש הרבה יותר טוב על מדיום, מידה שהיא קטנה בקצת גם תורמת בקטעים טכניים. לפי דעתי אתה צריך למדוד את שתי המידות ולהחליט מה נוח לך יותר. חוץ ממה שאמרנו לך כאן אין יותר מה להגיד כל אחד יגיד משהו שונה הכי טוב שתלך לחנות ותמדוד, תלך על מה שיותר נוח לך


חזרה לפורום