הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2012 1:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנדרי שינדלר עם תוכן  x-fusion
נושא: x-fusion תאריך: 5/20/2012 1:15:00 AM
מחבר/ת: אנדרי שינדלר

על השילדה היה מורכב x-fusion 200mm
עכשיו הרכבתי עליה roco air 216mm , לא יצא לעשות רכיבה ארוכה אבל מרכיבה קצרה של כמה דרופים עושה רושם שההתנהגות של האופניים ממש בסדר. אני עדיין לא יודע איך זה מתנהג ברכיבה ארוכה - במצב של דיווש מתמשך. ובכל זאת יש לך המלצה איפה אני יכול לבדוק את העניין לגבי התאמה של הבולם לשלדה ?


חזרה לפורום