נושא: עזרה באופניים בקשר לפגיעה ! תאריך: 5/20/2012 10:27:00 PM
מחבר/ת: משה ברון
שלום קניתי אופניים חדשות של ספיישלייזד HARDROCK SPORT DISC ושמעתי לאחרונה שאופניים יכולות לפגוע האיבר המין ובאשכים ואני ממש מפחד אני הבנתי שזה מי שנוסע רחוק וכו´ אבל רציתי לדעת מה לעשות כדי למנוע את הסיכויים שיקרא לי משהו מה לעשות איזה אוכף לקנות? האם זה טוב מכנס עם ג´ל מה ההמלצות שלכם? וזאת הכתבה שדיברתי עליה: http://www.clalit.co.il/HE-IL/Family/in+shape/bicycle/articles/%D7%94%D7%AA%D7%A4%D7%A7%D7%95%D7%93+%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99+%D7%A9%D7%9C+%D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%91%D7%99+%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D.htm
גם:http://www.selaphysio.co.il/apage/86493.php
וגם הכתבה הזו : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3208175,00.html
|