נושא: לא בהכרח אינדורו... תאריך: 5/21/2012 10:45:00 PM
מחבר/ת: משה אשר
לשפשלייזד יש המון דגמים שמשחקים בתווח של 190-216.. זה נכון לגבי STUMPI CAMBER
PITCH ועוד... לעניות דעתי אינדורו SL מגיעים עם בולם יעודי ולא עם X פיוז´ן.
בכל אופן תמיד אפשר לשלוח מייל לחברה (הכתובת באתר החברה, מחלקת פניות לייצרן)
והם מתחייבים לחזור עם תשובה תוך 3 ימיי עבודה... לרוב הם עונים אחריי יומיים.
אם זה היה בולם קדמי ניתן היה לקצר או להאריך ב 10% (לפי ספשלייזד)
אך מכיוון שזה בולם אחורי התקנות מחמירות מעט יותר ולרוב יענו בשלילה!
רק לצורך המחשה STUMPI "אגרסיביות" מה-CAMBER אך מגיעות עם בולם קצר יותר(YTY)!!!
הכל תלויי במהלך המתלה ותכנון הייצרן! :eek:
|