הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2012 10:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה אשר עם תוכן  לא בהכרח אינדורו...
נושא: לא בהכרח אינדורו... תאריך: 5/21/2012 10:45:00 PM
מחבר/ת: משה אשר

לשפשלייזד יש המון דגמים שמשחקים בתווח של 190-216.. זה נכון לגבי STUMPI CAMBER

PITCH ועוד... לעניות דעתי אינדורו SL מגיעים עם בולם יעודי ולא עם X פיוז´ן.

בכל אופן תמיד אפשר לשלוח מייל לחברה (הכתובת באתר החברה, מחלקת פניות לייצרן)

והם מתחייבים לחזור עם תשובה תוך 3 ימיי עבודה... לרוב הם עונים אחריי יומיים.

אם זה היה בולם קדמי ניתן היה לקצר או להאריך ב 10% (לפי ספשלייזד)

אך מכיוון שזה בולם אחורי התקנות מחמירות מעט יותר ולרוב יענו בשלילה!

רק לצורך המחשה STUMPI "אגרסיביות" מה-CAMBER אך מגיעות עם בולם קצר יותר(YTY)!!!

הכל תלויי במהלך המתלה ותכנון הייצרן! :eek:


חזרה לפורום